Rok 1985: Pomaly sa začína rysovať slovenská diaľničná sieť
So štvormesačným predstihom odovzdali 26. júla do užívania 14,6 km úsek diaľnice na cestnom ťahu Bratislava - Žilina, z Hlohovca do Piešťan.
Po necelých troch rokoch (september 1982, úsek Trnava – Hlohovec) odovzdali do používania ďalší, v poradí už štvrtý diaľničný úsek D-61 z Hlohovca do Piešťan. Je dôležitou komunikačnou stavbou spájajúcou hlavné mesto SSR so svetoznámym kúpeľným mestom Piešťany a priemyselnou aglomeráciou na Považí.
Celá stavba nabrala na začiatku roka mierny sklz, avšak na jeho odstránení odpracovali pracovníci Doprastavu Bratislava päť mimoriadnych pracovných zmien. V máji začali klásť poslednú – štvrtú živičnú vrstvu, dokončili krajnice, postupne namontovali zvodidlá v strednom deliacom páse.
Hlavné sily sústredili na dobudovanie vyústenia diaľnice na štátnej ceste Piešťany - Vrbové. V uvedenom diaľničnom úseku bolo potrebné vybudovať 13 mostných objektov a tri železničné nadjazdy pre trať Piešťany - Vrbové a železničnú vlečku do Jaslovských Bohuníc. Súčasne sa rozbiehajú stavebné práce na nadväzujúcom úseku z Piešťan do Hornej stredy.
Na slávnostnom akte odovzdania úseku diaľnice D-61 medzi Hlohovcom a Piešťanmi do prevádzky sa zúčastnili člen Predsedníctva ÚV KSČ, predseda vlády SSR Peter Colotka, vedúci oddelenia ÚV KSS Gejza Kováč, minister vnútra SSR Štefan Lazar a ďalší politickí činitelia.